2012. október 17., szerda

Játék az Urban:Eve blogon egy barna-türkíz tűnemezelt szettért!!

Az Urban:Eve blogról kicsit több, mint egy éve hallottam először. Megnéztem, megjegyeztem és eltettem, hogy jó lesz még valamire:) Aztán az idei év eleján ott találtam magam, hogy egyre többet olvasom Via írásait, lelkesen zónázom és jobbnál-jobb öteleket kapok az élet bármely területére. 

Most október közepe van és Via segítségével már túl vagyok egy szépségprogram összeállításán, elkezdtem  sminkelni és  ha hullámzóan is, de azért zónázom. Aktuális kedvencem a szombati Levelesláda rovat, mert tele van aktuális kérdésekkel és őszinte, igaz és szuper válaszokkal. Ajnálom mindenkinek, a bátrabbak kérdezzenek is ám!:)

Idén nyáron az első nyüzsi vásáron személyesen is találkoztunk. Öröm volt látni, hogy mennyire kedves és vidám. Férjével minden standnál megálltak, megnézették a dolgokat és beszélgettek:)

Még akkor merült fel, hogy csináljunk egy közös játékot, s íme itt a játék:



Egy legújabb barna-türkíz napsugaras tűnemezelt medálos, hosszú láncos nyakláncot és hozzá tartozó fülbevalót lehet megnyerni. 

Jelentkezési határidő: e hét péntek éjfél. (2012. október 19. péntek éjfél)



2 megjegyzés: